پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

روزهای بیست ماهگی پرنسم

1393/6/27 0:13
نویسنده : مامان
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم سلام

ببخشید که اول هر پست باید بگم که این روزها بخاطر مشغله زیادم نمی تونم مرتب وبلاگتو آپ کنم. 

الان که دارم برات می نویسم ساعت 12 شب و آغاز روز 27 شهریوره. شما در خواب ناز به سر می بری و بابایی هم داره مسابقه والیبال ایران و آلمان رو نگاه می کنه. 

ده شهریور شما نوزده ماهه شدی گل پسرم. باورم نمی شه که چقدر زود داری بزرگ می شی هزارماشاالله. جملات قشنگ و شیرینت و مهربونیهات نه فقط برای من بلکه برای هر کسی که شما رو می بینه بی نظیره. دیگه واقعا نمی تونم بگم چه چیزهایی رو بلدی بگی برای اینکه تقریبا همه چیزو به راحتی می گی. وقتی چیزی رو از من بخوای خیلی ناز می گی مامان لطفا بده و وقتی من بهت نمی دم می گی لطفاااا. وای نمی دونی چجوری قند توی دلم آب می شه. ته دلم برای این همه شیرین زبونی شما غش و ضعف می رم. 

شیطونی که می کنی می گی ببیشید و اگه ببینی هنوز ناراحتم مرتب تکرارش می کنی تا من بگم باشه بخشیدمت. 

چند تا شعر رو نصفه نیمه یاد گرفتی مثل حسنی نیو (نگو) بیا (بلا) بیو (بگو) تنبل تنبلا بیو. موی بیند (بلند) روی سیاه واه واه واه واه واه ... 

تاب تاب عباسی رو می خونی و اونجاش که باید بگی بغل بابام بندازی اسم هر کسی رو جاش می ذاری یه بار می گی بابام، یه بار می گی مامان، مان جون و حتی یه بار هم می گی ایمان (عرفان) بندازی. 

از آناتومی اندام داخلی هم یه چیزهایی یاد گرفتی مثل قلب، کبد، روده و شش ها . صدای قلب رو هم می تونی در بیاری در اون موقع، با دستات هم همزمات تپش قلب رو نشون می دی. یه فیلم از این هنرنماییت گرفتم که تصمیم دارم هر موقع وقت کردم بفرستم برای شبکه نسیم.

 

سوره توحید رو هم کم کم دارم یادت می دم موقع لم یلد و لم یولد می گی یوههد آدم دلش برات می ره. بهت می گم مامان دعا کن خدا حافظ همه بچه ها باشه شما می گی آمین. یه روز تک تک اعضای خانواده از مامان و بابا و مامان بزرگا و بابابزرگا گرفته تا نی نی عمه مینا رو اسم بردی و از من خواستی اونا رو دعا کنم تا شما بگی آمین. مخصوصا خیلی روی نی نی عمه مینا تاکید داشتی.

داشتیم یه سریال می دیدیم که توش آقاهه یه بالش برداشت تا بخوابه یه دفعه شما گفتی مامان آبم می یاد (خوابم میاد) بالش بده. اینقدر بوسیدمت تا دلم خنک بشه.

به همه سلام می کنی و موقع رفتن هم خداحافظی می کنی. تمام محله ما و مادرجونینا شما رو با اون کفشای بوق قوقیت می شناسن. با بابات رفته بودی میوه بخری و آقای فروشنده به خربزه کوچولوی شیرین به شما هدیه داد البته شیرینیش از شما کمتر بود. 

 

 

دستانت رو بر دستانم بگذار تا گرمای تنم را به حرمت پاکی دستانت ببخشم. فرزندم، به عشقمان قسم، این پیوند ابدی است. دعای خیرمان بدرقه راهت باد.

پسندها (5)

نظرات (12)

لی لی
27 شهریور 93 13:51
قربونت برم عزیزم که اینقده شیرینی و نازی. ممنون ممنون که بالاخره وبتو آپ کردی. دلمون برای گل پسرمون تنگ شده بود.
بهاره
28 شهریور 93 11:30
عاشقتم نی نی خوشگل. مامانی براش اسفند دود کن
مریم مامان دونه برفی
29 شهریور 93 12:39
سلام برمحمد صدرای بزرگ اسمش هم مثل خودش قشنگه مامانی خدا حفظش کنه خوب داری باهاش کار میکنی انشاءا...موفق باشی و پسر گلمون هم شیرین زبونیهاش بیشتر بشه.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون که بهمون سر زدی و ممنون از دقت نظرت
بابا و مامان
7 مهر 93 23:25
الاهی من فدای اون صورت ماهت عزیز دلم
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم. مرسی که به ما سر می زنید با وجود مشغله زیاد مامانی که نمی تونه زیاد بیاد پیشتون. ولی همیشه به یادتون هستیم خاله جون
میترا
20 مهر 93 15:15
دوستانم را نمی دانم اما من در رفاقت اینگونه ام پایدار تا پایِ دار …
مامان
پاسخ
نی نی عکس
24 مهر 93 17:35
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم http://www.niniaxs.ir/.
مامان فهیمه
5 آبان 93 1:54
آفرین به تو پسر ناز و دوست داشتنی و باهوش
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان مریم
5 آبان 93 14:35
سلام خانمی،خوب و خوش هستین؟ عزیزم ماشالا به این گل پسر که زیر سایه شما داره با تربیت و مهربون بار میاد
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
مامان و باباي محمدباقر
6 آذر 93 8:20
دوست من! توجه کرده ای؛ همین الان؛ هم اکنون؛ اين لحظه پير ترين سني هستيد كه تا بحال بوده ايد و جوان ترين سني كه تا ابد خواهيد بود! پس قدر همين لحظات را بدان... لحظاتت خوش و پر از نشاط...
مامان سمیه
13 آذر 93 10:15
گاهی شفا در رفتن است......التماس دعا
میترا
2 دی 93 15:37
سلام مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده بیایید و زحمت بکشید کد 46 را به 1000891010 ارسال کنید
آتـریســـا جون
1 بهمن 93 17:21
مامانی کجایی چرا عکسای جدید محمد صدرا جون رو نمیذاری ؟ دلتنگشیم خو بهمون سر بزن عزیزم
مامان
پاسخ