پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

چه زود دیر می شود

1393/5/29 22:22
نویسنده : مامان
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنس نازم

روزهای خوبی را که دارم تجربه می کنم اصلا دلم نمی خوان تموم بشن. عاشقتم پسرم، پسری که تا حالا هیچکس برای اولین بار تشخیص نداده پسره. همه به شما می گن دخترخانم هزارماشاالله. 

راستی این روزها جمله های دو یا سه کلمه ای می گی مثلا مان جون اتاق، آبم می یاد یعنی مامان جون، بریم اتاق خواب چون خوابم می یاد. از لغتنامه خوشگل و شیرینت هر چی بگم کم گفتم به چراغ می گی چیاغ، به آفتاب می گی آپاد، ابوتو یعنی اتوبوس، تومو یعنی موتور، انگون یعنی النگلو گاهی هم بجای انگشتر بکار می بری. پاندا و پنگوئن هم به حیواناتی که می شناسی اضافه شدن. 

 

راستی عاشق نقاشی کردنی و همش می گی ننانی. با یه خودکار و یه دفتر نقاشی تا نیم ساعت هم مشغول می شی. ولی خوب روی همه جای خونه اثرات هنرنمایی شما مشهوده. تو عکس بالا هم سعی داری با خودکار لیوان چای بابایی رو هم بزنی.

کوچولوی خوشگل مامان، مادرجون خیلی دوستت داره و شبها وقتی می ره خونشون همش به فکر شماست. شما در طول روز در کنار ایشون و پسرداییت عرفان حسابی سرگرم می شی. به عرفان می گی ایمان. ولی اگه بخوام منصف باشم شما اصلا اسباب بازیهاتو بهش نمی دی تا وقتی که اون به گریه بیفته اونوقت حاضری همه رو بهش برگردونی. پسر مهربون من

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامانی آرتینا جان***
2 شهریور 93 0:28
هزار ماشالله چه شیرین زبونه این گل پسری.
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون نظر لطفتونه
بهزاد
4 شهریور 93 14:16
امان از دست شما و کاراتون بابایی
مامان
پاسخ
باباییییییییییییییی مگه چیکار کردم؟ دوستتون دارم بابایی
بابا و مامان
4 شهریور 93 18:05
فدای نازنینم بشم من
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
آتـریسـا جون
16 شهریور 93 21:53
ای جان چقدر بزرگ شدی گل پسری ماشالله به تو که انقدر شیرین زبونی
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونم
میترا
5 مهر 93 21:08
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #