پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

18 ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/5/12 20:07
نویسنده : مامان
1,667 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

18 ماهگیت مبارک. امروز با مادرجون رفتیم انستیتوپاستور و اونجا به همراهی بابایی، واکسن یک سال و نیمگیتونو زدیم. الهی مامان فدات بشه. خیلی گریه کردی. وقتی از اونجا برگشتیم می خواستی بدو بدو بکنی ولی نمی توستی و کوچولوکوچولو راه می رفتی. همش به ما می گی: آهاهه آمپول ایندا یعنی آقاهه اینجامو آمپول زد و پای چپتو بهمون نشون می دی. الان هم تحت تاثیر قطره استامینوفن، خوابت برده. عجیب خونه ساکته و بی هیچ انرژی. دل من و بابایی خیلی بخاطر شما غمگینه. 

ایام تعطیلات عیدفطر سه تایی رفتیم تبریز و میانه. خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا اینکه هوا خیلی عالی بود نه رفتنی و نه برگشتنی اصلا با ترافیک هم مواجه نشدیم خدا رو شکر. آخه هم زودتر رفتیم و هم یه روز زودتر از پایان تعطیلات برگشتیم.

دیروز بابایی هندوانه خریده بود. من و بابایی برای یه مدت کوتاه مشغول کارامون بودیم یه دفعه بابایی گفت صدرا ساکته و صداش درنمی یاد نکنه داره کار خطرناک می کنه سریع اومدم توی آشپزخونه و دیدم شما با چاقو سعی داری هندوانه را ببری ترسوخیلی وحشت کردم بابا هم همینطور و شما از وحشت ما حسابی به گریه افتادی.

 

 

پسندها (10)

نظرات (7)

مهسا مامان نویان
13 مرداد 93 10:08
پسر خوشگل 18 ماهگیت مبارک ای شیطونک چاقووووووووووووو مامانی صدرا خوشگل ببوس
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون ممنون که بهمون سر زدین
مریم مامان دونه برفی
13 مرداد 93 11:13
18ماهگیت مبارک عزیزم ماشاءا...دیگه واسه خودت آقا شدیا.. قربونت برم . . . واااااااای خاله جون چاقو نه .. من که وحشت میکنم وقتی بچه به چاقو نزدیک میشه.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم. بخدا راست می گی واقعا ما هم ترسیدیم مادربزرگش تا شنید براش صدقه کنار گذاشت.
مامانی
14 مرداد 93 1:25
۱۸ماهگیت مبارک گل پسر. انشالله ۱۰۰ ساله شی نه ۱۲۰ساله شی نه ۱۲۰ سال کمه همیشه زنده باشی.
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربون همچنین شما و کوچولی خوشگلتون انشاالله
مامان مریم
21 مرداد 93 15:21
وای عزیزم واکسن 18 ماهگی خیلی برای بچه ها سنگینه ولی در عوض دیگه راحت شدی خاله جون این شیطونک چاقو از کجا برداشتچقد خدا بهش رحم کردهخدا رو شکر به خیر گذشته
مامان
پاسخ
آره خدا رو شکر دیگه از دست واکسناش راحت شدم حالا باید برم سراغ پروژه های بعدیش . ممنون که بهمون سر زدی خانوم گل
مامان پارسا
22 مرداد 93 11:23
18 ماهگیت مبارک عزیزم بچه ها توی این سن کنجکاو میشن و به همه جای خونه سرک میکشن خدا رو شکر اتفاقی نیافتاده براش
مامان
پاسخ
واقعاعزیزم حق با شماست. ممنون که بهمون سر زدی
بابا و مامان
4 شهریور 93 18:04
18 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان
پاسخ
مرسی خاله خوبم
بابا و مامان
4 شهریور 93 18:04
وای چقد وحشتناک خدا را شکر اتفاقی نیفتاده
مامان
پاسخ
آره واقعا رو شکر. ممنون گلم