پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

مادر

1393/1/19 16:18
نویسنده : مامان
352 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ‏ مادرم ‏ مادرم ‏ مادرم  

..

بزرگ شديم ‏ ... و فهميديم كه دارو آبميوه نبود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم بابابزرگ ديگر هيچگاه باز نخواهد گشت همانطور كه مادر گفته بود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم چيزهايي ترسناك تر از تاريكي هم هست ... 

بزرگ شديم ... به اندازه اي كه فهميديم پشت هرخنده مادرم هزار گريه بود .. و پشت هر قدرت پدرم يك بيماري نهفته بود ...

بزرگ شديم ... ويافتيم كه مشكلاتمان ديگر با يك شكلات،يك لباس يا كيف حل نمي شود ... 

و اينكه والديمان ديگر دستهايمان را براي عبور از جاده نخواهند گرفت ، ويا حتي براي عبور از پيج و خم هاي زندگي ... 

بزرگ شديم ... و فهميديم كه اين تنها ما نبوديم كه بزرگ شديم،بلكه والدين ماهم همراه با ما بزرگ شده اند ، و چيزي نمانده كه بروند

ويا هم اكنون رفته اند ...   

خيلي بزرگ شديم ...

وفهميديم سخت گيري مادرم عشقش بود، 

وغضبش عشق بود  وتنبيه اش عشق بود   

عجب دنيايي است ، و عجيب تر از دنيا چيست و چه كوتاه است عمرمان

معذرت ميخواهم - فيثاغورس 

مادر من سخت ترين معادلات است!

معذرت ميخواهم - نيوتن 

راز جاذبه مادر من است! 

معذرت ميخواهم - أديسون 

چراكه مادر من اولين چراغ زندگي من است! 

معذرت ميخواهم- أفلاطون 

چراكه اين مادر من است كه شهر فاضله قلب من است   

معذرت ميخواهم - روميو  

چرا كه همه راه ها به عشق مادر من ختم مي شود! 

معذرت ميخواهم - ژولييت 

چرا كه مادرم عشق من است!

از همه معذرت ميخواهم ؛

چرا كه هر چقدر دوستتان داشته باشم،هرگز و هيچگاه آن گونه كه مادرم را دوست داشتم دوستتان نخواهم داشت ، زيرا او زني است كه وجودش ديگر هيچ گاه تكرار نخواهد شد ...

ممنونم مادرم از اينكه مادر مني

‏ ‏

مردي برسر جنازه مادرش مي گريست ،

به او گفته شد : چرا گریه میکنی ؟

گفت:وچرا گریه نکنم 

درحالي كه دري از درهاي بهشت بسته شده است !



 

بخاطر سلامتي چشمان مادرت براي هرآنكس كه دوستش داري بخوان

مبارك باشد بر هر آن كس كه مادرش هنوز در قيد حيات است 

قدر اين جواهر را بدان قبل از آنكه از دستش بدهي و بسيار پشيمان شوي

 

منبع: http://anisa69.niniweblog.com/

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان یاسمن و محمد پارسا
22 فروردین 93 0:26
افریم مامان خیلی عالی بود
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
شقایق
28 فروردین 93 23:40
خیلی زیبا بود روزت مبارک مامان گلی نمونه
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزم روز شما هم مبارک
مائده
29 فروردین 93 19:02
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست روزت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 9:56
خیلی متن قشنگیه من چندمین باره که میخونمش
مامان
پاسخ
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:15
مامان
پاسخ
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 15:27
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
مامان
پاسخ
توی این شب آرزو می کنم به همه آرزوهات برسی عزثزم انشاالله
مریم مامان دونه برفی
13 خرداد 93 9:08
سلام گلم متنت خیلی زیبا بود .آفرین به این توجه
مامان
پاسخ
مریم مامان دونه برفی
13 خرداد 93 9:08
راستی خانمی یه قرارکوچیکی وبلاگی بدوبیا ببین.
مامان
پاسخ
]چشم حتما خانومی
مامان نیلوفر
13 خرداد 93 16:06
خیلی قشنگه واقعاً لذت بردم
مامان
پاسخ
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 22:42
سلام خوبین ؟ مامان محمدصدرا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم..... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....