پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

کیک رژیمی

1392/11/22 14:35
نویسنده : مامان
627 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

امروز تب داری و الان هم خوابیدی و کم و بیش توی خواب ناله می کنی. صبح هم اسهال داشتی. نمی دونم علتش چیه شاید از دندونات باشن آخه آب دهانت هم این روزها خیلی می یاد. نگرانتم انشاالله زودی حالت خوب بشه. مخصوصا که در ماه گذشته اصلا وزن اضافه نکرده بودی. توی هفته ای که گذشت سعی کردم بخاطر کمبود وزنت حسابی بهت غذا بدم و تقویتت کنم ولی با این اسهالی که صبح داشتی همه زحماتم هدر رفت و کاملا مشخصه که دوباره مثل قبل وزنت کم شده گریه

راستی یکی دو روز دیگه ولنتاینه و من تصمیم دارم یه کیک رژیمی درست کنم تا بابایی رو باهاش سورپرایز کنم (امیدوارم بابایی این پستو نخونه خیال باطل). کیک هویجه که به 16 قطعه تقسیم می شه و هر قطعه اون فقط 25 کالری انرژی داره و البته خیلی هم مفیده اینم یه عکس ازش که قبلنا پختم (البته برای ولنتاین با رنگ خوراکی حتما تزیینش می کنم).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سجاد
22 بهمن 92 20:17
یه عالمه تقدیم به محمدصدرای عزیز و دوست داشتنی امیدوارم که زودتر خوب بشی عزیزم و هیچ گونه کسالتی نداشته باشی و در کنار مامانی و بابایی شاد و سرزنده باشی واااااااااای عجب کیک خوشمزه ای
مامان
پاسخ
مرسییی ممنون دوست خوبم هزارتا
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 بهمن 92 7:05
وای الاهی بمیرم نازی ایشالاه که بهترمیشی عزیزم کیک و ببینعزیزم ارزوی سلامتی برا ت دارم و منتظر دیدن کیک خوشمزت با تزنین قشنگترت هستم
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری خانومی
مامان پارسا
23 بهمن 92 8:01
به به چه رنگي داره معلومه خيلي خوش مزه شده البته خوب اول صبحي دارم عكسش رو ميبينم و تازه صبحانه خوردم اگه نزديك ظهر بود چي ميشد
مامان
پاسخ
الهی عزیزم. ببخشید. بخدا اگه هوس کردی و تو تهرانی بگو برات درست می کنم عزیزم کاری نداره اگه خواستی طرز تهیه اونو برات می نویسم
مامان پارسا
23 بهمن 92 8:03
خصوصي داري
❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 0:34
دوستای عزیز اگه موافقین عکس های نی نی هاتونو اپلود کنید و ادرس عکس رو توی نظرات بفرستین من عکس نی نی هارو همه رو میذارم توی یه البوم عکس یعنی تعداد عکس هارو همه رو توی یه عکس میذارم با فتوشاپ و شما میتونید اونو به عنوان یادگاری بذارید وبلاگ خودتون یعنی تعدادی نی نی های نی نی وبلاگی همراه با نی نی شما میشه یه عکس یادگاری اگه موافقین عکس نی نی هاتونو اپلود کنید ادرسشو توی نظرات وبلاگ بفرستین
❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 1:08
دنیــا دنیــا ممنون از اینکه فرستادی عکستون رو به زدی قرار میدم بین نی نی های دیگه البته تا وقتی که همه عکس بفرستن و بعد خبرتون میکنم تا بیاین عکس رو بردارین
مامان
پاسخ
ممنون بسیار لطف کردید
مائده
26 بهمن 92 7:44
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
مامان
پاسخ
❤دنیای نی نی های ناز❤
26 بهمن 92 18:31
سلام عزیزم عکس یادگاری محمد صدرا گلی با بقیه نی نی وبلاگی ها اماده شد امیدوارم خوشت بیاد اینم ادرس عزیزم : http://8pic.ir/images/02357644549314614834.jpg