پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

پسرم چنان باش ...

1392/8/7 0:29
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم

همه آرزویم این است که قلبت فقط جایگاه عشق باشد عشقی که هیچگاه زوالی در پی نداشته باشد و سرچشمه همه خوبیها گردد. نگاهت آیینه آسمان باشد آنچنانکه آبی آسمان رنگ پاکی چشمانت را گواهی دهد.

فرشته زیبای من

بالهایت را فراموش نکن تا بیاد بیاوری آنقدر مقامت بالاست که مهربان کریم تو را لایق دانست که نشانه اش باشی بر روی زمین. پس چنان رفتار کن که امانتدار لایقی باشی ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عاطفه
7 آبان 92 6:30
خیلی خیلی خیلی فوق العاده بود ! احسنت
امانتدار و از همه بهتر اومدی


به پای نوشته های شیرین و زیبای شما که نمی رسه عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آبان 92 8:42
وای مامان مهربون چقدر زیبا احساساتتون را بیان کردید افرین به مامان مهربون


قربونت برم عزیزم. خودت نهایت مهربونی و احساسی مامان صبور
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آبان 92 8:43
الاهی فدای نازنینم بشم خوشگلم چی و داری با دقت و تعجب نگاه می کنی


محمدصدرا: خدا نکنه خاله. مثلا مامان می خواد بگه دارم به آینده نگاه می کنم ولی من داشتم به آب نگاه می کردم
میترا
8 آبان 92 12:25
نوشته هات به دل نشست


ممنون عزیزم لطف داری
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
9 آبان 92 3:02
سلام عزیزم خیلی زیبا بود نازنینم
راستی چرا یهویی تصمیم گرفتی وهمه پستارو رمز دار کردی؟


ممنون خانمی. یکی از دلایلش این بود که فقط دوستایی که همیشه ما رو دنبال می کنن بتونن وبلاگو بخونن و البته دلایل دیگری هم داره که حتما می دونین و درک می کنین ...
متین
13 آبان 92 22:06
عزیزم خییییییییییییییییییییییییییلی زیبا براش نوشتی



قربونت برم عزیزم لطف داری