پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

عاشقانه های این روزهای ما

1393/4/31 3:15
نویسنده : مامان
904 بازدید
اشتراک گذاری

پرنس ناز مامان

الان که دارم برات می نویسم ساعت 3 و هشت دقیقه صبحه. شما مثل فرشته ها خوابیدی. من و بابایی تازه کارهای روزانه مون تموم شده. من تصمیم گرفتم قبل از خواب وبتو آپ کنم.

فردا یه مهمونی افطاری دعوتیم. خیلی نگرانم که مبادا اونجا شیطونی کنی. آخه هزارماشاالله این روزها خیلی شیرین و بلا شدی. توی کلاس همش در حال دویدنی طوری که معلمت برای اینکه چیزی یادت بده دنبالت می دوه. امروز یه کار خطرناک کردی بی سر و صدا بدون اینکه من متوجه بشم (آخه بخاطر بیماری خوابیده بودم) خوونه مادرجونینا، دو طبقه از پله ها رفته بودی بالا. وقتی خواستی بیایی پایین چون می ترسیدی منو صدا کردی. تازه اون موقع بود که فهمیدم شما چیکار کردی.

امروز  من و شما و مادرجون با هم رفتیم یه جایی برای انجام یه کار اداری. اونجا هر کی شما رو می دید می پرسید دخترم اسمت چیه شما هم می گفتی د دا اونا با تعجب می گفتن یعنی چی؟ و من می گفتم صدرا. نمی دونی چقدر همه وقتی می فهمیدن شما پسری تعجب می کردن.

اینجا شما چادر نماز منو سر کردی. یعنی عاشقتم که این همه شیرینی

بستنی، شکلات و بیسکویت خیلی دوست داری و می گی بندندی، گوگا و بی دوده. اسم دو تا حیوون دیگه هم یاد گرفتی میمون و سنجاب

 

گل پسر مامان عکس پایینی زمانیه که شما می خواستی نماز بخونی...

دوستت دارم پسرم و برای آرزوی همه چیزای خوب رو دارم.

پسندها (4)

نظرات (2)

عاطفه
31 تیر 93 9:55
از بس که ماشالله ناز شده ! مردم توقع ندارن پسرا انقدر تو دل برو و خوشگل باشند. ایشالله همیشه سلامت باشه و شاد. نماز روزه هاتونم قبول خانم.التماس دعا
مامان
پاسخ
قربونت برم عزیزم مثل گل پسر خوشگل شما. انشاالله خدا حفظش کنه
زری مامان
1 مرداد 93 0:39
عزیز دلممممممم ایشالا همیشه سلامت باشه و شیطنت کنه
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربون همچنین شما