پرنس محمدصدرا پرنس محمدصدرا ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته هایم را می بافم برایت رج به رج

هفده ماهگی صدرای مامان

1393/4/19 13:44
نویسنده : مامان
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

الان که دارم برات می نویسم ساعت یک و بیست و پنج دقیقه بعد از ظهر پنجشنبه 19 تیر 1393 هست. شما هم در کنار من روز میز نشستی و همزمان هم پوسولی می کنی هم  سی دی بی بی انیشتین می بینی.

این روزها طبق معمول قبل، کارهام خیلی زیادن و نمی تونم زود به زود وبتو آپ کنم. ولی مطمئن باش همه خاطرات شیرینمون رو توی قلب و ذهنم مرتب مرور می کنم تا هیچوقت فراموش نشن. شیرینات و مهربونیات مثل به اتوبوس می گی ابوتو یا به موتور می گی تومو و صداشو رو هم  با دهانت در می یاری. اسم خیلی از حیوونا رو بلدی مثل هاپو، جوجو، ماهی، بع بعی، شیر، خرس، اسب و ... 

اسم میوه هایی مثل سیب که بهش می گی بیت، توت فرنگی، توت، هلو، موز، گندم، آلبالو، هندوونه رو هم یاد گرفتی به بقیه میوه ها هم یا می گی هندوونه یا هلو . 

 

پریروز با هم رفتیم پاساژ بوستان و شما توی خوونه بازی اونجا حسابی بازی کردی ولی مثل بقیه بچه ها بدوبدوهای خطرناک نکردی با اینکه توی خوونه خیلی از این بدوبدوها می کنی ولی اونجا همش یه گوشه نشسته بودی و داشتی با لگوهان بازی می کردی بقیه رو هم سر ذوق آوردی که بشینن و لگو بازی کنن کمی هم با مدادشمعی نقاشی کردی.خلاصه اینکه خیلی آقا بودی. راستی فروشنده های اونجا مرتب از ما می پرسیدن شما دختری یا پسر بعضی ها هم بهت می گفتن دختر ناز.  شب اینقدر خسته بودی که خیلی زود بدون هیچ تلاشی از طرف من خوابیدی.

چند وقت پیش رفته بودیم هایپراستار و بابایی می خواست یه دست ست ورزشی آدیداس بگیره فروشنده برای اینکه شما آروم باشی یه توپ دستت داد ولی موقع رفتن شما حسابی گریه کردی و ما مجبور شدیم اون توپ رو برات بخریم. امان از دست شما .....

پسر نازم، یک شنبه اولین کلاس عمرتو تجربه می کنی کلاس افزایش تمرکز که زیر نظر یه خانم دکتر برگزار می شه. نمی دونی چقدر ذوق دارم شما رو توی اون کلاس ببینم.

راستی، هر چی رو می خوای برات باز کنیم می گی باچ، عاشق خط خطی کردنی و ما رو خودتو و فرش و مبل و صندلیها رو هم خط خطی می کنی. از بین اسباب بازیهات، توپ و ماشین و یه تدیتو که خاله معصومه برات خریده دوست داری. از بین ماشینات، ماشین قرمز که جزو سیسمونیتون بود رو خیلی دوست داری. 

پسر گلم این ماشین رو هم مادرجون برات خریدن. دستشون درد نکنه خیلی دوستش داری و مرتب باهاش بازی می کنی.  شب اول که موقع خواب و غذا خوردن هم باید پیشت می بود. ماشین قرمزت هم توی این عکس دستته.

پسرم خیلی  دوستت دارم. الان باید برم به کارهام برسم.

پسندها (7)

نظرات (8)

عاطفه
19 تیر 93 14:36
17 ماهگی گل پسر مبارک. خوب شد خاله خرج گذاشتی رو دستشون. این همه راه تورو بردن واسه خودشون خرید یه توپ نمیخواستن واسه پسرم بخرن ؟ آفرین که حق تو گرفتی ایشالله 170 سالگی تو بیایم تبریک بگیم آقا خوشگله باهوش با اون میوه نام بردنت
مامان
پاسخ
به به خانومی چه عجب از این طرفا خیلی خوشحالم کردی بهمون سر زدی پسر نازتو خیلی ببوس
مامان و باباي محمدباقر
19 تیر 93 15:32
17 ماهگیش مبارک...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر زدی
مامان و باباي محمدباقر
21 تیر 93 8:38
من اومدم از مطالبتون استفاده کنم اما دیدم همش قفله... اما به هر حال لطف کردین به ما سر زدین... پسر نازت هم ببوس...
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر زدی
مامان و باباي محمدباقر
21 تیر 93 8:39
ضمناً با افتخار لینک شدین...
مامان
پاسخ
من هم با افتخار شما رو لینک کردم
زری مامان
22 تیر 93 9:15
عزیز دلمممممممم هفده ماهگیت مبارک ایشالا که همیشه زیر سایه ی پر مهر مامان و بابایی بزرگ بشی
مامان
پاسخ
مرسی خاله ممنون که بهمون سر زدین
مهسا مامان نویان
23 تیر 93 13:50
عزیز دلم 17 ماهگیت مبااااارک قربون این پسر خوشگل که حسابی آقا شده
مامان
پاسخ
مرسی خاله ممنون که بهمون سر زدین
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 تیر 93 18:38
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم فدای اون خنده های نازت عزیزم
مامان
پاسخ
مرسی خاله مهربون
سجاد
27 تیر 93 1:34
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .
مامان
پاسخ
چشم عزیزم حتما